Screening

Wij vinden het bij CareFixx erg belangrijk dat u goed geschoolde ZZP’ers kunt inhuren die naast een geldig diploma ook van alle benodigde documenten als ZZP’er zijn voorzien. Daarom geven wij hier aandacht aan. 

Wanneer een ZZP’er zich aanmeld bij CareFixx vragen wij tijdens een telefonisch gesprek de nodige informatie op zoals; diploma’s, ervaringen, VOG en overige belangrijke zaken. Wanneer deze checklist is doorlopen nodigen wij de ZZP’er uit voor een persoonlijk gesprek van ongeveer 30 – 40 minuten. 

Hierin is het belangrijk dat er word besproken wat de wederzijdse verwachtingen zijn, welke opdrachten er zijn maar vooral ook het bespreken van casuïstiek vanuit praktijkvoorbeelden. Daarnaast vragen wij ook naar de achtergrond van de ZZP’er en de overtuiging om in de zorg te werken. Wij vinden het namelijk belangrijk om mensen met hun hart te zien werken. Zorg zoals het hoort!

Na het gesprek verzamelen wij alle nodige documenten zoals: Diploma’s, VOG, beroepsaansprakelijkheidsverzekering voorzien van betaalbewijs, klachtenregeling, CV, uittreksel KvK, WtzA register inschrijving en legitimatie gegevens. 

Deze gegevens verzamelen wij in onze software waar wij verloopdatums toevoegen aan de documenten zodat wij deze actueel kunnen houden. ZZP’ers kunnen dan hun documenten zelf uploaden via de inlog of sturen ze beveiligd naar ons waarna wij het kunnen verwerken. Deze gegevens zijn ten alle tijden voor jullie als opdrachtgever inzichtelijk via een opdrachtgevers login.

Als deze gegevens via inschrijving verzameld zijn en alles is gecontroleerd ontvang de ZZP’er van ons een overeenkomst om de samenwerking aan te gaan! In het account van een ZZP’er die dan word geactiveerd word nog eens duidelijk verwezen naar de regelementen, protocollen en werkwijze. Daarna zijn ze klaar om ook voor uw organisatie met veel plezier aan het werk te kunnen!