Werkwijze

Wij brengen eigen vakkennis en ervaringen in bij het tot stand brengen van de ‘perfecte match’. Dit doen wij door te luisteren. Er is niets belangrijker dan luisteren naar de behoeftes van andere en het bij elkaar brengen hiervan. 

Zo heeft iedere cliënt, team of afdeling weer een ander soort karakter nodig. Hierin gaan we uitgebreid op zoek naar de juiste persoon op de juiste plek.

Aan de hand van een systeem/app word CareFixx ondersteund in de werkzaamheden. Zo heeft iedere ZZP’er een eigen account voor; urenregistratie, urenbriefjes, facturatie en planning. Terwijl de opdrachtgever zorgeloos geniet van een gebruiksvriendelijke inlog waarin; uren kunnen worden goedgekeurd, documentatie inzichtelijk is, diensten kunnen worden uitgezet en worden geaccepteerd en facturatie inzichtelijk is. Door deze twee bij elkaar te brengen vormt zich een geautomatiseerd werkproces wat super veel tijd scheelt en waardoor er snel gereageerd zal kunnen worden op uw vraag.

Wij vinden het belangrijk uw casus goed in beeld te krijgen om samen met u te bepalen wat er nodig is, voor hoelang dit nodig is om een zo goed mogelijke, stabiele invulling te geven aan de hulpvraag van de locatie. Wij zijn sterk in het opvullen van openstaande diensten op korte en lange termijn maar hebben nog meer voorkeur bij het periodiek inzetten van een ZZP’er wanneer de uren dit toelaten.

Er is niets belangrijk voor cliënten dan; stabiliteit, veiligheid, voorspelbaarheid en vertrouwen. Door een ZZP’er voor een bepaalde periode te binden aan uw locatie worden deze factoren voor cliënten aanzienlijk versterkt. Zo komt de kwaliteit van de ZZP’er meer tot recht en zullen de cliënten in alle rust kunnen genieten van fijne en goede begeleiding. 

Hierbij is het belangrijk voor ons om een goed beeld te krijgen van de locatie en de vragen die er liggen. Daarom draaien wij graag eens een dienst mee of komen langs om te kijken naar de locatie. Zo kunnen wij een betere match maken omdat wij ook echt weten wat er afspeelt op de werkvloer.

Wanneer een ZZP’er met u een afspraak maakt komt de ZZP’er deze ook na zoals overeengekomen. Afspraak is afspraak, dat is voor ons heel belangrijk. Een ZZP’er die u voor langere tijd bind aan uw locatie zal meer de diepte in kunnen en samen met het vaste team beter in staat zijn een goede bijdrage te leveren op uw locatie. Ook voor de vaste medewerkers is het een genot om telkens hetzelfde gezicht te zien waarop zij kunnen bouwen.

Wij vinden het evalueren van de inzet van onze ZZP’ers erg belangrijk. Wij komen dan ook regelmatig bij elkaar om de inzet te bespreken, verbeterpunten op te pakken om zo te streven naar perfectie, zowel op de werkvloer als in de overige samenwerking. Gewoon ‘zorg zoals het hoort’.